hej, tja snygging

Får varje dag massa mejl det bara står hej, tja snygging eller het, söt, finast. Kul att ni tycker det då,,eeeh. ... Men om ni vill att jag ska svara på det ni skriver får det nog vara något mer personligt. Och inte alla dessa vanliga vardagsfraserna, det gör inte en person intressant tycker jag. kanske låter divigt men om vi säger så här har jag 100mejl att svara på och det står i 90% procent enbart det jag nämde innan, och 5% är förfrågningar om att strippa i cam, jobba på svensexor, musikvideos osv... och den sista 5% är personer som har tänkt till när dom skrivit och fångat mitt intresse. Men tro fan att jag inte orkar svara på alla dom mejlen svarar såklart bara på dom som skriver något personligt som den sista 5%.

Stick ut lite och tänk till innan du skriver om du vill ha min uppmärksamhet ;)

Jag är inte intresserad av din kukstorlek, eller hela din historia i första mejlet...

Kommentarer
Postat av: sizarr

hej

2009-10-14 @ 21:11:03
Postat av: Stefan

Det hade varit jättekul att se dig lite mer aggressiv.

Lite elak mot dom där som skickar sin självbiografi eller könsmått ^^,

Hade varit jättekul att se dig hänga ut ett mail och såga personen vid fotknölarna - jag hade skrattat mig fördärvad.

Schysst pool i ett annat inlägg förresten (=

2009-10-15 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback