heii heeiii bloggen !!!

Har inte uppdaterat något igår dåligt av mig för jag har faktiskt några som följer min blogg 24/7 vill ju inte förlora er haha

Men varför jag inte uppdaterade något beror på detta, vaknade 11:45. (har satt nu som gräns att jag får absolut inte gå upp efter tolv som jag gjort innan) Åt min frukost vilket bestod av min vitamin brus och en banan (är sjukt beronde av bananer älskar dom). Sen sprang jag in i duschen och fräschade till mig. Började sminka mig riktigt tidigt med andra ord mot va jag brukar men ändå blev jag sen ?! fick för mig såklart att testa något nytt med mitt smink så gjorde sjukt markerade ögon, såg nästan ut som en vildkatta. Men vart ju så sugen på att testa för jag brukar inte ha så mycket eyeliner längre som jag hade i yngre dagar. Vart lite för mycket idag men shit the same, man får ju testa sig fram. Sen iallafall så sprang jag ut till bilen där mamma väntade argt men det kan hon inte visa för min mamma är för snäll men jag gillar det ändå.

Hade möte på arbetsförmedlingen igen klockan 15:00 mötet tog ungefär 20min dom brukar ta en timme annars...berättade det om manpower hon blev jätte arg... haha på dom såklart ^^

Sen gick jag till biblioteket, något som nog är det ovanligaste jag skulle göra,, läsa böcker för det första,, och för det andra låna dom ?! och för det tredje reservera 3 BÖCKER?!?!!? jo jag har tänkt börja läsa lite böcker nu på min arbetslösa fritid. Böckerna jag har lånat är Star - pamela anderson , sen magdalena graafs och såld heter den tredje alla är verklighetsbacerade vilket jag gillar. Klarar inte av att läsa påhittade saker bara vill ha fakta i texten.

Och SEN gick jag till bussen för skulle till Sandra i stan, glömde såklart bort IGEN att jag har fritidskort och att dom gäller ju inte förens 4a så gick på bussen som gick 10 i 4 ungefär,,, det pep och blinka rött och jag tänkte  FAN VA DUM JAG ÄR IGEN !! .. chaffisen kolla på mig och log ( det gör alltid dom utländska chaffisarna när jag går på..undrar varför ? ;).) så jag sa med lite hundögon " Just de ja klockan är ju inte 4a ännu, går det bra att gå på ändå? eller måste jag vänta på nästa buss) han log och blinka och sa att jag bara kunde gå på ANTAR ATT DET ÄR FÖR ATT JAG ÄR SVERIGES STÖRSTA BLOGGERSKA så klart ;)

Ne men utländska chaffisar och tjej chaffisar är alltid mycket snällare än alla dessa sura gubbar !!! alla kan ta fel på tiden.

Kvällen bestod av mat, fotbollsmys med godis kladdkaka och popcorn, tack Sandra och Cilla jätte mysigt :) <3


När jag sminkar mig kan det se ut såhär ( inte idag )


Synd att man inte har bättre kamera(får önska mig i julklapp)


Varför jag lägger upp bilder på mig ? jag såg i min bildhistorik att jag gör det verkligen jätte sällan men på min Bilddagbok gör jag det heeela tiden. Så nu bjuder jag på bilder så mina bloggläsare vet vilken pudding jag är ;)





Extrema posebilden "i" skoldasset

Kommentarer
Postat av: Lisa

det där med snälla utlänningar stämmer inte alltid... Stötte på den otrevligaste busschauffören nånsin härom helgen och han var utlänning. Han skällde typ ut allt och alla för saker som att dom tog med väskan på bussen eller att dom frågade om dom kunde få ståplats när alla sittplatser var tagna. Usch, han var läskig ;)

2009-10-15 @ 19:48:07
Postat av: ?

varför man följer din blogg 24/7 är för att du verkar så jävla blåst! skrattar lika högt varenda gång om grejorna du skriver.

2009-10-16 @ 16:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback