HE HE

okej asså det är inte konstigt att man blir på dåligt humör här hemma kan berätta hur min dag ser ur

vaknar av att pappa kommer in och säger " camilla idag ska du få göra något roligt du ska gå ut med hunden och du ska få plocka ur diskmaskinen och sedan dammsuga åt mamma,,, TACK BRA DÅ ÄR VI ÖVERENS" så går han och jag har inte sagt ett ord.

Sedan går jag ut med hunden, dammsuger men råkar glömma bort diskmaskinen..

Pappa kommer hem.

-Var du ute med hunden?

-ja det var jag gick till e6an och tillbaka ( drygt 3km eller något kanske)

-pappa säger då" gick du inte längre?! när det är så bra väder"   /// mulet ute och kallt

-Pappa säger sen,,,har du inte dammsugit?

-jo säger jag

-Ja då har du inte gjort det ordentligt kan du inte göra något ordentligt!


sedan ska vi beställa hem pizza,,,så jag säger en jag vill testa,,, så vi köper den..

sen sitter pappa och klagar på hur äcklig den var så det hörs ända in till mitt rum,, sen är han ändå tvungen att gå in och säga det en gång till om hur äcklig den var... det var en kebab pizza med pommes på,, han är inte van med sånt på pizzan så därför gilla han den inte..

jaa undrar vad han ska påpeka här next !



Kommentarer
Postat av: Caj

Du har sånna sjuka föräldrahistorier!

2009-10-31 @ 22:49:54
Postat av: Petrus

haha sicken sketgris :P

2009-11-03 @ 10:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback