Hänga ut

Fick en kommentar av en person angånde det med kommentarer från killar och dom opersonliga mejlen om könsmått och livshistoria.

Du ville att jag skulle hänga ut någon så nu gör jag det ;)





Var inte lätt att förstora bilden så texten är liiite suddig. men mejlet längst upp hör till personen på bilden

Ska skriva texten här för allt kom inte med


"hej läckerbit,,,gillar du sex som jag? jag är 192cm i längd med en kuk på 23 cm och 16 cm i omkrets, och jag vet hur jag ska använda den för att tillfredsställa en kvinna fullt ut...intresserad? "

jag var då inte intresserad, för tjejerna du har varit med har antagligen blundad för att dom inte har kunnat kolla på dig under sex för det skulle förstöra hela stämningen. Sen har dom antagligen fejkstönat eller till och med fejk kommit så nu tror du att du är bra... och tror att det som funkar för den tjejen FUNKAR föör alla,, ja du är ju sveriges bästa äskare,,,eller?


















Kommentarer
Postat av: M

Hahaha... Klockrent! :D

2009-10-15 @ 15:49:19
URL: http://www.markusp.se
Postat av: Cim

Han var ju gött tjusig ;)

2009-10-15 @ 18:24:50
Postat av: Anonym

Smart att hänga ut någon som du gjort, detta KAN leda till polisanmälan :(

2009-10-15 @ 20:59:12
Postat av: camiiiSexzita

jag har censurerat hans namn, men om han nu skulle polisanmäla mig så skulle det nog bli pinsammare för honom än mig med tanke på vad han skrivit :)

2009-10-15 @ 21:01:56
Postat av: David

Rent juridiskt är detta en olämplig handling. Personen på bilden verkar inte ha begått en olaglig handling och du publicerar bild på denne, dock utan namn. Hade du gjort det hade du suttit pyrt till.

Måste vara jobbigt med dessa inviter, men att hänga ut någon är knappast lösningen. Anmäl personen istället som störande till efterfesten eller vad sajten kan tänkas heta.

2009-10-15 @ 23:34:22
Postat av: annie

hahaha camilla vafan, jhan är ju en läckerbit ;)

2009-10-16 @ 14:04:35
URL: http://ssmuliz.blogg.se/
Postat av: Regina

yeah right, 16 cm i omkrets... typ bredband large... sitter du ner eller står du upp? Lika bred som hög??

2009-10-18 @ 18:06:09
URL: http://lillafiffigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback