Godnatt

Nu känner jag att det är dags att sova, tänkte göra det tidigt för en gångs skull, klockan är snart 1 så det låter ju lite konstigt men brukar annars lägga mig 4-5 på morgonen. Men imorn har jag en del att göra ska bland annat kolla på ett jobb och lämna in min ansökan där, sen ska jag köpa lite saker inför helgen som jag behöver, bla en lotion för håret så det blir lite lenare.

Nu i helgen ska jag och min kompis Nathalie till Helsingborg och jobba som värdinnor på en krog. Ska väll bli kul hoppas jag.
Får ta med mig kameran så ni får se lite bilder sen på detta specktakel ;)

Men som sagt sova nu, godnatt på er alla bloggläsare ;)


Kommentarer
Postat av: mikael

adda dettae[email protected]

2009-10-23 @ 11:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback