GBG HALLOWIIIIIIIIIN

Har kommit hem från gbg nu, kan berätta om gårdagen lite snabbt

1 två krossade vinförpackningar,, vilket gjorde så mina kläder jag skulle åka hem i lukta eller snarare STANK vin

2 slog upp mitt knä så vart blodig

3, En gubbe försökte köpa mig lite diskret igår ( jag var utklädd till hora) han trodde seriöst att jag var det,,så sluta med att jag skratta HYSTERISKT åt honom så han försvann snabbt

Sen skulle jag sova hos lisa,,men hon vart så packad så hon tappa bort mobilen,,, så ringde och väckte josefina som lät mig sova hos henne <3 räddaren i nöden :D

Så imorse tog vi en powerwalk i gbg, jätte härligt var det, sen har jag nu slängt in mina vindränkta kläder i tvätten,,,putsat skorna, och tänkte laga mat nu :D

får pizza ikväll är överlycklig,,, för aldrig det ,,dom ska alltid ( mamma och pappa) köpa hem pizza när jag inte är hemma för att jag inte ska få,,men idag SKA JAG FÅ :D

Kort på min klädsel kommer senare ,,min kamera var död igår :(

Kommentarer
Postat av: Jonas

Fna du kunde sovit hos mig ju :D Skön gubbe som försökte köpa dig hahaha

2009-11-01 @ 13:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback