Förhållanden=fläskdoris

Jag tycker det känns som att så fort tjejer hamnar i ett förhållande går dom upp i vikt och slutar bry sig om sitt utseende. Typ "esch behöver inte sminka mig ska ju ändå bara till killen" och klär inte upp sig längre utan bosätter sig i sin mjukisdräckt.

Tycker sånt är helt idiotiskt att sluta bry sig om hur man ser ut bara för att man är i ett förhållande. Jag tycker man ska göra sig fin för sin partner även om det bara är en vardag, tror det uppskattas faktiskt, ja kanske inte att stå i timmar innan och göra sig iordning. Men något kan man ju göra. Sen det med att brudar går upp i vikt så fort dom hamnar i förhållande, vilket nog beror på alla "myskvällar" som relaterar till godis, chips och dricka. Kanske en pizza osv. Klar det lägger sig så man kan borde överväga att röra lite extra på sig, det är väll inget fel på att vara tjock menar jag inte så. Men med tanke på alla sjukdommar man kan pga det så är det ju lättare att göra något åt det i förebyggande syfte innan man är fet som en ko.

Sen så blir tjocka tjejer mer osäkra dom vill inte visa upp sig, dom vill gömma sig under täcket och inte visa sig nakna för sin kille. Hur lätt är det att tända på det? någon som bara vill släcka lampan, och gömma sig under ett täcke. Och det är ju inte många killar som vågar säga till sin tjej att hon kanske borde börja träna, eller andra fel som dom kanske stör sig på. Men det kan jag förstå för så fort en tjej får höra något sånt förvandlas hon till psykobitch, bara för att hon just blivitt träffad på en öm punkt.
Men i vissa fall är det ju faktiskt bara en tjänst killen gör för än genom att berätta det. Visst har man köpt ett nytt klädes plagg man är sjukt nöjd över och han säger att den är skitful jo det kanske är lite onödigt. Men har det med andedräckt, hälsan osv att göra tycker jag det ska va helt ok.

Jag måste vara en väldigt udda brud, som vill veta mina fel så jag kan ändra på dom, som sminkar mig varje gång så fort jag ska träffa någon jag tycker om även om det bara är en vardag. Som spanar in min kropp i alla vinklar för att hitta områden att förbättra, och i vilka vinklar man ser bra ut. Jag vill bara fin för min kille, jag vill att folk runt omkring ska tänka att "jävlar vilken brud han har" inte " Shit va fläskig och tråkig tjej han har "



Här är dock jag osminkad och ofixad i håret

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

hahaha sånt har ja med tänkt på, ja vill va HETARE när jag har ett förhållande, alla andra tjejer gör tvärt om haha

2009-10-04 @ 23:11:56
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är dock sjukt snygg även osminkad och ofixad!!! :P

2009-10-07 @ 00:49:54
Postat av: Regina

Camilzic camilzic du glömmer tydligen alla KILLAR som tjockar till sig så fort dom hamnar i ett förhållande. Det är enligt mig vanligast att KILLAR är dom som inte håller standarden jämfört med sin tjej.



2009-10-18 @ 19:14:42
URL: http://lillafiffigajag.blogg.se/
Postat av: camiiiSexzita

jo jag glömmer faktiskt killarna,,, killar är likadana ska bara göra sig iordning i början sen luktar dom wow svett och får lite mys kilon,, fast dock gillar jag ju sånt till MÅTTA

2009-10-18 @ 19:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback