Fördelar med egen lägenhet

Här kommer min långa lista med fördelar med egen lägenhet:

  1. Man kan duscha hur länge man vill
  2. Man kan äta godis innan maten
  3. Man kan ha tänt hur många lampor man vill i huset
  4. Man kan se på tv och sitta vid datorn samtidigt
  5. Man kan gå runt i underkläder hela dagen
  6. Man kan äta plättar varje dag om man känner för det
  7. Man kan ha persienerna nedragna för alltid så man slipper ta ner dom hela tiden
  8. Man kan ha en fest på en måndag utan att en gubbe kommer ut och slänger ut alla
  9. Man kan även ha efterfest varje dag om det är så
  10. Jag slipper ha döda djur på väggarna
  11. Jag kan bojkotta alla konstiga produkter vi har i skafferiet och kylskåpet och istället köpa ätbara saker att ha där inne.
  12. Jag kan sätta upp min efterlängtade strippstång
  13. Jag kan träna mitt i natten utan att bli störd
  14. Man kan ta hem killar utan att bli kallad lösaktig för det
  15. Jag kan få inreda det snyggt och stilfullt istället för att ha 100stilar i ett hus
  16. Jag kan färga håret i lugn och ro utan att någon tvingar mig att gå ut med hunden i ösregnet samtidigt
  17. Jag kan laga mat mitt i natten om jag är hungrig
  18. Jag kan bjuda över polarna på pantsfree party om jag vill det
  19. Jag kan börja prenumerera på Moore utan att dom där hemma tror jag är lesbisk eller bi.
  20. Jag kan få ha min egna konst på väggarna utan att dom tapetserar om för att dom inte gilla det.
  21. Jag behöver inte längre viska när jag pratar i telefon
  22. Jag skulle kunna ha mitt smink i badrummet
  23. Jag skulle ha en garderob man kan gå in i
  24. Jag skulle kunna ha massa gymartiklar utan att någon anser det är onödigt som dricker vin varje dag
  25. Jag skulle antagligen bo såppas centralt så jag slipper gå 30min till bussen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan köpa hem massor med flingor!

2009-10-12 @ 14:30:56
Postat av: saraaa

det var jag som skrev xD glömde skriva namn

2009-10-12 @ 14:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback