Fans

Det är rätt kul att jag börjar få lite beundrare och stalkers nu, igår svarade jag på ungefär 30sidor mejl sammanlagt från både efterfesten och nattstad där folk läser min blogg. Det tar ett tag faktiskt att svara på allt, och skiter man att svara på någn blir den genast sur och ska typ skicka ett hatmejl när den strax innan hade skrivit att man var finaste flickan på jorden. Lite kul, eller folk som blir arga för att man skriver kortfattat, jag tar mig faktiskt tid att svara iallafall men har inte tid att skriva en halv bok till var och en.

Men jag älskar alla mina fans, ni som följer min blogg dagligen en sak som är lite tråkigt är att nu INTE kommenterar så aktivt. Har väldigt många läsare men inte så många kommentarer. Det är kul med kommentarer vare sig dom är positiva eller negativa.

SÅ GIVE ME SOME OF THOSE kommentarer :)



Så här ser det ut när jag sminkar till mig på morgonen. Har en väldigt bra foundation som täcker allt och gör så man får en jämn färg över ansiktet som håller hela dagen. Köpt den på Make up store

Kommentarer
Postat av: caj

Gogo camii!

2009-10-19 @ 23:56:48
Postat av: Louise ^^

Älskar din blogg!:D hahah

2009-10-21 @ 19:04:11
Postat av: Louise ^^

fin du e :)

2009-10-21 @ 19:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback