Drömmar

Ska snart gå och lägga mig och drömma söt, undrar om jag kommer drömma lika konstigt fast underbart inatt igen. Någon mer som typ har drömt en dröm, vaknat, sen somnat om och fortsatt drömma på den drömmen? det gjorde jag inatt säkert 6 ggr. Vakna somna om och bara fortsatte drömma, tur att det inte var en mardröm denna gången,,, nu var det helt underbart, det jag dagdrömmer om var sant, och allt gick vägen som just nu sitter på tvären. Gud va lycklig jag var. Älskade den drömmen verkligen, så mycket så jag vill bara drömma den inatt igen. Men när man vaknar och inser att det bara är en dröm blir man sjukt nere faktiskt haha

Men när det är en mardröm blir man bara sjukt lättad. undrar vad jag blir när jag vaknar imorn efter drömmarna har sprutat över mig och min hjärna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback