Disneykväll

Idag känner jag att jag längtar till julafton, kalle anka klockan tre såklart. Men men det är ju faktiskt ett tag kvar så får istället tänkte jag se på lite disney filmer nu inatt och käka godis och bara mysa inne på mitt rum med tända ljus osv :)

Har ännu inte orkat packa upp min resväska, har hur mycket tid som helst,, men sånt är ju så tråkigt så vill inte ta mig tiden så ser ju ut som fan inne på mitt rum nu men men får fixa det innan filmen.

här är jag i helgen innan mitt hår blev allt för bad,,,vart ju så varm så blev helt svettig i hela ansiktet å hårbotten kände jag haha




Kommentarer
Postat av: Cim

hehe tänker lika :)... Ljus och Björnbröder här :P

2009-10-27 @ 22:41:03
Postat av: annie

snyggingar:D

2009-10-27 @ 22:53:35
URL: http://ssmuliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback