Dåliga vanor

Dåliga vanor kan både vara medvetet och omedvetet.

Tex medvetna vanor jag har är väll att jag sover för länge på morgonen, äter ganska onyttigt. Man vet om dom så jävla väl men det är så svårt att ändra på dom, visst i några dagar klarar jag sen är jag tillbaka där igen. Det är mycket lättare att komma upp på morgonen om man har något att gå upp till tex ett jobb. Eller att man ska någonstans.
Sen när jag äter onyttigt går i perioder, vissa veckor äter jag inget, andra äter jag så håller det på så. Men så är det nog för väldigt många.

Sen omedvetna ovanor, sånt man inte tänker på att man gör men man kanske gör det väldigt ofta. Tex drar sig i håret stup i kvarten utan att tänka på det. Kanske inte var en så farlig ovana men på ett föredrag eller intervju kan det anses vara det.

Jag har för mig en hel del konstiga ljud som jag aldrig tänker på förens någon påpekar det, svårt att förklara dom här dock i skrivande form. Men ett ljud jag brukar göra när jag är nöjd eller trivs med något är  M, M, Mmm!
Sen har jag en ovana till vilket nog är en av dom jag försöker jobba bort nu som är lite känslig så det tänker jag faktiskt inte berätta om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback