Usch

kommit hem från min solning nu,, var värsta äckligt,,det var en på min bädd innan och sola,, hon kom ut röd som en kräfta,, sket i att torka av bädden efter sig. det stank död fisk där inne. Äcklig blondin va de just pga att hon gjorde så. Har inget emot blondiner i övrigt. Men aah fick torka av bädden efter henne, hon hade slängt runt med kudden där inne och dom sakerna man har på ögona. Man skulle nästan sagt något men lätt att vara eftersmart.
Så kunde solaritanten skällt lite på henne ;)

Men gott var det att sola, så unna jag mig lite cola efteråt, men man får sån beslutångest nu när man ser att man kan välja mellan det och julmust.

Fick en kommentar " varför klagar du på att andra är så smala när du är det själv? " Det är väll just det att dom bantar ner sig så smala för att en viss blondi blogg trio säger att man ska vara så smal. Och hetsar ner unga flickor i vikt. Jag kanske är smal, men jag hetsar inte folk till att banta ner sig och vara smala, säger att lår inte ska gå ihop och att magen inte får gå över byxkanten när man sitter. Det är sånna idiotiska utalanden. Fick höra att jag hade korvben också av en annan liten blond unge på 14bast som skulle kaxa upp sig lite, med att även säga att jag hade små bröst när hennes var som myggbett, men men har man muskler och kvinnliga former så är dom inte benen beniga helt enkelt. Men det betyder ju inte att dom är stora för det. Kanske om man jämnför med deras pinnar, är dom större , men det betyder inte att man är tjock för det.






Kommentarer
Postat av: Louise ^^

seröst du har en perfekt kropp!:)

2009-11-11 @ 21:03:07
Postat av: Cim

Av de bilder du postat på din blogg så kan man inte annat än hålla med Louise =)

2009-11-12 @ 00:16:15
Postat av: Linda;)

Jag kan inget annat än att hålla med Cim ;D

2009-11-12 @ 19:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback