toalettpapper

här är en till

"

jag förstår inte hur man kan lyckas,,

igår på krogen sitter man där och chillar med en öl,,,tittar till höger och ser en brud med ascraaak,,, och en bit toapapper sticker ut.. hur kan man lyckas få det att fastna där liksom glömmer man bort pappret när man torkar sig med det,, hon måste ju sketigt å varit så kletig så det fastna... alla runt om det såg det och tittade på henne lite lustigt medans hon står hängandes över en kille..

hennes kompis kommer till slut fram och viskar till henne om pappret,,,,

tjejen med pappret tar och drar bort pappret OCH TORKAR DET FÖRST på bordet sen slänger hon det på soff sitsen liksom USCH.
inte nog med den synen,, va hon tvungen att torka bordet med det också.

sånt man bara har sett hända på film,,eller inte jag nu för jag fick ju syn på det irl hemsk syn...

"

Och påtal om toalettpapper har jag varit med om en pinsam sak också,, i sommras var det. Skulle följa med några kompisar in på toan i grebbestad tror jag det var. Dom skulle på toa men inte jag. Men det var toalettpapper över golvet och nästan överallt. Så ser jag en brud jag inte ville prata med där inne så tänkte bäst jag går ut innan det blir otäckt. Så gick ut stod där och vänta. Dom var jätte sega. Till slut ser man den där söta killen på bryggan som jag spanat kan jag säga ärligt länge på. Vi hälsar på varandra och då säger han " du har trasslat in dig lite" och jag fattar inte alls vad han menar men med blicken visar han. Ja en bit toalettpapper hade SJÄLVKLART fastnat under min fot...tyckte det var hur pinsamt som helst. haha men men sånt man kan skratta åt efteråt.


Kommentarer
Postat av: Galdr

Hehe, det där med papper i asscracken har jag sett någon gång faktiskt, och det är egentligen inget knepigt med det förrän man börjar undra, "Hur fick hon dit det?", "Har det fastnat medans hon torkade sig?", "Hur full är människan egentligen? Man märker väl om man har dasspapper i röven?!" typ. :P



Men under skon är ju faktiskt ingen fara, det betyder bara att du varit i närheten av en krogtoa liksom, inte att du har rullat dig på golvet. :P

2009-11-08 @ 01:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback