South park

Medans mitt internet inte funkade förut SATANS FELIA KAN NI ALDRIG GÖRA NÅGOT RÄTT,, så låg jag och såg på south park maraton på tvn. Medans jag åt lite mos och vegetariska biffar.

Lite kul så dom beskriver amerikas beteende i den serien och hur dom gör narr av dom, tex

Sätta fast alla oskyldiga svarta rika människor, dom fattiga är skitsam. Så poliserna lägger knark, pubishår från barn i deras lägenheter så det ska se ut som att dom tar droger och ger sig på barn. Visst kanske inte något man borde skämta om. Men det är ändå rätt kul så som dom lägger upp det. Det avsnittet handlade om M jackson.

Tycker den serien iallafall är rätt rolig att kolla på ibland, annars brukar inte jag se på tv för somnar alltid, väldigt ofta i min mat haha

Klippte mig ju själv förut istället, blev rätt bra tror jag blir bilder på det framöver orkar inte platta håret för att man ska se det nu. Vill ju som sagt förändra mitt utseende nu men vet inte hur. Ge mig tips på saker som passar mig ?! blond passar jag inte som så det kan vi fet glömma direkt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback