Söndag

Stod ju och lagade mat till 5 på morgonen kanske, och la mig ännu senare så var inte uppe förens 3 idag.. fars dag idag..den dagen man får officiellt slå sin far på käften..eller? är det inte det fars dag går ut på?

Jag har gått ut med min hund,, men självklart har min nya mobil pajjat nu också, varför kan inte sony ericsson göra mobiler ? thaiwanesiska skit mobiler,, kan dom inte tillverka svenska kvalitetsstandard mobiler...

Hoppas jag får en nice lånemobil,,,ett problem bara köpte mobilen över internet,, vart är mitt kvitto haha




just de ja mina gesiha cupcakes här är bild på dom,, har hört att folk är sugna på receptet så tänkte lägga upp det snart när jag hittat det igen ;)

Ett glas vitt till så är det fullbordat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback