Sjuk

Har fått nån släng av sjukdom över natten, tror det kan vara för att det är så kallt i mitt rum, för vaknar likblek och med lila läppar. Men pappa tycker det inte är så farligt så det är bara onödigt att vrida upp värmen. Han ska istället installera ett element där inne när jag har flyttat,,,schysst pappa !

Håller just nu på att feber yrar,,, har "pinkeye" ni som sett det i south park lär fatta vad jag menar. Men är allergisk mot katter och så dum som man är gullade man med sin katt förut, så nu nyser jag för fulla muggar och kliar för hela kina.

ska försöka få i mig lite mat trotts att inte aptiten är på topp,,sen ska jag se om jag kan komma på något vettigt att säga för en gångs skull. ;)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha pink eye så tänker ja mer på hur dom får det i "På smällen" ;)

2009-11-06 @ 11:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback