Sexzita

Saker som är typiskt mig

1: Jag är uppe sent på kvällarna, anledningen är att jag tycker det är skönt för det är lugnt här hemma då alla andra sover. Förr hade jag så redan på dagen men det har jag inte längre. Jag gillar att ha egen tid då jag bara är ensam käns det som.

2: Jag är dålig på att ge komplimanger, tex för nya kläder, frisyrer eller om någon ser bra ut bara. Även om jag tycker det säger jag det inte ändå. Vet inte varför jag bara är sån, jag tänker det för mig själv istället. Personen vet väll tex redan att kläderna är snygga annars hade den inte köpt dom? Men visst är alltid kul att höra det från någon.

3: Jag är dålig på att höra av mig, tex fråga hur någon mår man inte träffat på länge. Eller till föräldrarna vart jag är. Vet inte varför dock.

4. Sen så är jag en sån person som skjuter fram saker till sista sekund.

5: Har en tendens till att stöka ner, men det är oftast för att jag är stressad men borde inte va det så mycket tid jag har men som sagt skjuter fram allt till sista sekund så att jag måste stressa.

6: Dålig på att spara pengar, men det är just för att jag behöver dom, eller vissa saker behöver jag köpa. Svårt att spara då när man har så små inkomster.

7: Jag powerwalkar och springer, det känns rätt typiskt mig och att jag är så sjukt envis.

8. Lyssnar sönder bra låtar med en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback