PMS

Jag vet inte om det är pms,, men jävligt förbannad är jag...

1. För min mobil är på sevice

2. För jävla telia *** internet vägrar funka,,, kan inte klicka runt på sidor utan att det står " sidan kan inte visas" men alla jäävla ljud från sidorna kan då ploppa å plinga överallt.åååååh Eller så skriver man med någon på msn, så ska man säga något viktigt, eller något man bara ville säga till personen så loggas man ut,, och sen när man väll efter mycket slit kommer in igen klart som fan personen är offline,, TELIA NI GÖR MITT LIV TILL ETT RENT HELVETE

3. pekdonet alltstå datamusen funkar knappt längre,, helt plötsligt slutar den fungera,, man måste klicka tusen ggr för att det ska bli ett klick

4. Spotifys jävla äckliga reklamer, och av nån anledning åker programrutan upp så fort reklamen kommer och bara stör det jag håller på med

5. Att gå ut med en hund som går i snigel knop i kylan är inte kul,,, man går typ hundra meter framför honom,,, och han bara haasar och ska lukta på ALLT ,, han ska lukta där andra har kissat,bajsat eller bara slängt skräp WHY inte fan ser jag nöjjet i att slänga huvudet i toaletten efter någon annan varit där? eller lukta i sopor?

6. ingen rolig post

7. Arbetslös och fattig åååååååh roooev


Kommentarer
Postat av: Haris

Vill du ha jobb? Är du en trevlig social människa så kan du bli arbetskompis med mig :P

2009-11-14 @ 01:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback