Måndag

Måndag kul not ,, kallt var det ute idag skulle ju hämta ut mina skor idag. Och lämna in min mobil som blev sönderollad i helgen.

Eftersom mina lågklackade skor skulle klackas om så fick jag ta mina högklackade på 13cm läder ankelstövlar. Hade 10min på mig till bussen och det är 1,5km dit ungefär. Så fick ta cykeln en sak jag lär mig nu att cykla i så höga klackar

1. Det ser otroligt dumt ut

2. fötterna glider av pedalerna så fort man tar i

3. Det är livsfarligt

Men hann fram så jag kom med bussen. Sen hämta jag skorna ser jätte fina ut nu som nya :D

Så lämna jag in mobilen, Fick INGEN lånemobil. Hur satan ska jag klara mig utan min älsking? jag har inte ens en klocka. Så nu får jag helt enkelt ta med mig en klockradio för att hålla koll på tiden. och använda telefon automater.

Testade en jätte söt pälsmössa på jc eller egentligen var den sinnessjukt ful. Men man blir så gosig och söt i den.
Dock så va inte jag på kort humör, var trött så tänkte får bli en bild när jag gör en grimars då och bara ser sliten ut.

För egentligen måste man bara lägga upp bilder på sig man ser bra ut på? vissa säger när jag lägger upp bilder jag inte är nöjd med att " men varför lägger du då upp den,, klart du är nöjd med den annars hade du inte gjort det" men svar nej lägger upp bilder jag ser åt helvete ut också på.

Fick ett jäkla sug på att skjuta luftgevär idag, så ska leta fram det imorn och skotten till. Vilket jag inte har en aning om vart dom är. Så ska jag stå och reta jägarna lite med att väsnas :D alltid kul att jävlas med dom. Typ imitera deras kompisars röster i jakt radion och säga massa skit och sen lyssna på vad dom svarar tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Regina

Jag har faktiskt köpt en sån mössa nyss!

2009-11-10 @ 00:25:26
URL: http://queenofreflections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback