hihih

Ja pappa vaknade nyss,, var nog lite lullig,, för han var ovanligt trevlig,,, ville till och med hjälpa mig att laga lite mat när klockan var 1 på natten. Han är annars inte så glad när jag gör sånt,, men så fort jag sa att ne jag är inte hungrig nu så sa han " JA DÅ KAN VÄLL DU LIKA GÄRNA GÅ OCH LÄGGA DIG" liksom där vände humöret direkt.. annars hade jag fått stå i säkert en timma och laga mat.

Pappor kan vara lustiga...något mer som är lustigt är fjortisar..

Såg en typisk idag sönderblekt hår som var klippt bara rakt och en flikig lugg. mjukisbyxor , everestjacka RÖD såklart, ett par puma snikers. Typiska looken. afterschool looken.

Hon och hennes kompis som jag inte vet om det var en kille eller en tjej. Såg ut som en kille men prata som en tjej. VArt som två galna fjortisapor iallafall och självklart skulle dom med min buss hem förut. Tur att mp3 uppfanns annars hade jag fått höra på meningslösa koversationen med fjortisfnitter och konstiga skrik.


Kommentarer
Postat av: Lisa

<3 Fjortisar <3

2009-11-07 @ 02:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback