Hemma

Är hemma från gbg nu.

kan säga man kunde knappt komma in på make up store så mycket folk det var, därför pallade jag att bara vara där inne i 5 min. Köpte en ny ögonskugga iallafall. Sen drog jag och kollade på modell-Johan som stod stilla som en skyltdocka, undrar vart han har lärt sig att stå så stilla? på dagis antar jag.

Så gick inne på Arkaden i en stund och drack god dryck, tittade på lite kläder, hittade lite fräcka saker inne på Top shop och Zara. Bilder på detta kommer imorn tog dock inte så många. För på make up store våga jag inte ta upp den när det var så mycket folk.

Sen på vägen hem mötte jag något förskräckligt, var så jävla pissnödigt så skulle gå på tågtoan,,asså seriöst det stank så mycket kiss där inne så jag blev tårögd, jag kunde knappt koncentrera mig på att pissa. Så va tvålen slut, fick panik och fick springa ut därifrån. Hann dra upp legginsen iallafall innan jag for ut. Usch va äckligt det var..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt ditt nitskärp?

2009-11-28 @ 18:25:27
Postat av: camiiiSexzita

jag köpte det på Gina tricot men det var väldigt länge sen

2009-11-28 @ 18:53:52
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback