HAHA DAGENS

Jag har länge funderat på att googla mig själv nu när jag är så stor, så gjorde det och hittade lite kul bland annat en kommentar en tjej skrivit i "fokis" blogg. Riktigt skrattretande. Det står på texten iallafall " Söt! läser alltid din blogg den är bäst<3 läste precis värsta idiotinlägget på CamiiiSexzita.blogg.se om fetma.. är ju fan synd om tjejen som skrev de! :S " haha jo det är synd om mig som har negativa tankar om fetma,, som inte förutspråkar att man borde skita i vad man väger och att det är absolut inget fel med att väga 250kg och dö i förtid. Det är ju upp till var och än vad man vill väga och hur man vill se ut.

Men fetma är en sjukdom det är inget positivt jag kan säga om den, jag säger bara att man borde tänka på att vara hälsosam inte att man ska se ut som en pinne. Det handlar ju inte om att va det ena eller det andra? tex bara för att jag säger att man inte borde vara överviktig och ha fetma betyder det ju inte att jag vill att man ska va aneroxia smal. Det är ju inte heller hälsosamt. En hälsosam vikt är det bästa, man ska äta vad man vill, men i måtta. Är det synd om mig som säger detta?


Kommentarer
Postat av: Regina

AHAHAHA!!!!!!!!!!



Ne jag tycker då inte synd om dig camilla, dock jävligt synd om folk som inte läser blogginlägg ordentligt innan dom kommenterar eller uttalar sig!! Folk borde fatta att ibland ska man baar hålla käften för snnars avslöjar man bara hur jävla trög man e xD

2009-11-23 @ 22:34:36
URL: http://queenofreflections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback