haha

läser gamla blogginlägg från min förra blogg jag hade på efterfesten.

"

igår efter jag hade tagit min krigsrunda i duschen, drog jag vidare till tvn för att somna in,,,men jag såg nått förskräckligt det började bra,,

Ett program där dom pratade om olika sjukdommar som var vanligt att kvinnor fick och hur man skulle undersöka sig mot dom..

från bröstcancer ,,till cancer där nere,,, tänkte jag att aah det kan ju va bra å veta,,sen säger dom såklart att dom ska visa hur man undersöker sig där nere själv,, och att dom har en expert med sig som visar sig vara gammal som en mamutt ,,som slänger fram fittan mitt i tv rutan,,,alla runt om tittar noga medans hon drar i sina blyglläppar för att visa,,,dom filma till å med in,,,där satt jag med kvällsmaten uppe i gommen,, och hoppas att jag inte kommer se ut så när jag blir gammal där nere,,,fy fan det var inget vackert,,, slutade med att jag byta kanal i panik,,,

Bröst opperationer i beverly hills,, vilket var mycket mer intressant,, jag somnade ...vaknade 4 av att mamma slaktade mina öron och sa att jag fick gå å lägga mig i min säng,,,det gjorde jag.

"

fick värsta minnet tillbaka om de kvällen fy kan se den framför mig nu xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback