Gemensamma vänner

Facebook väldigt många har det, vissa har många vänner på sin "fb" andra har nästan inga alls. Sen finns det dom som har SJUKT MÅNGA som dom egentligen inte ens känner dom kanske har över 1000vänner men känner kanske 200 av dom. Dom blir vän med ALLA dom har gemensamma vänner med. Varje dag får jag massa vänsförfrågningar av folk jag aldrig ens hört talas om, aldrig snackat med osv. Det kan va att vi just då bara kanske har EN gemensam vän. Själklart accepterar jag INTE för jag har bara mina vänner och bekanta där, sånna jag iallafall snackat med någon gång och växlat några ord, inte över internet då. Ne jag ser inte facebook som en chattsida på det sättet att man ska flörta runt där och hitta nya kontakter.

Så ni som inte känner mig som vill bli vän med mig på fb som gång på gång skickar en ny ansökan det är lika bra att sluta jag kommer inte att godkänna den. Det är inte för att va taskig, men jag anser inte att man ska bli vän med alla som finns på facebook bara för att man har gemensamma vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback