Fredagen 13:e (20:e)

Har bara haft otur idag, är som att fredagen den 13:e kom en vecka senare för mig.

I morse skulle jag skicka ett cv, påväg in till mejlen står det att jag angivit fel lösen gång på gång så tänker måste ha skrivit fel bokstav nånstans för mina tangenter har fått bokstäverna borslitna ( pga ständig användning ;) ) men försöker igen och igen och det går inte. testar att logga in på mobilen vilket inte heller går. Blir genast galen skriver lösenordet så jag kan se det kopierar in det och det FUNKAR INTE. Kollar datum och tid och allt, för minsta lilla bokstav som skulle kunna va fel.. men då inser jag att nån måste ha ändrat lösenord. Så jävla typiskt med tanke på hur många jobb jag angivit den adressen till.

Men men åkte ju som sagt in och fika med sara blev på mycket bättre humör. Sen vägen hem börjar jag med att gå på fel buss, precis när den ska köra inser jag det så hinner med den bussen jag skulle varit med.

sen trampar jag i en vattenpöl så hela jag är blöt om fötterna pga att det har gått hål på mina skor :S

Sen inte nog med det kommer hem och mamma har köpt en sak till mig. Tog kort på den ska lägga in den men ser att kabeln går inte att få i hålet. Tänker såklart typsikt och försöker igen. Ser då att hela usbutaget har böjt sig, alltså har en elefant trampat på den. Och det är inte jag för jag går inte på kablar. Men min pappa gick på dom senast igår vet jag. Men när jag nämner detta skriker han att jag måste va mer rädd om KAMERAN,, vad har den med saken att göra den är ju fan hel. Men ja då har jag tydligen inte satt på linsskyddet EXAKT efter jag använt den.

Sen när han inte har nått mer att skrika om kameran, ser han att modemt står snett, och då får jag skäll för det, och att sen en tom cola flaska ligger på golvet så då får man skäll för det också.

Jag är så jävla less på att bo hemma just pga min pappa kan jag säga rakt ut ärligt för han ska provicera mig från morgon till kväll och det tar kål på mig. Jag måste här ifrån nu!


Kommentarer
Postat av: Sandra

DU får flytta in hos mig har jag ju sagt!!! =) Har ju en extra säng som vi kan dra fram och datorer har jag ju så det räcker =) Kom kom kom

2009-11-21 @ 10:31:38
URL: http://siversson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var glad att du har en pappa han fixade dig till livet

2009-11-22 @ 18:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback