ÄCKLIGT

Det finns väldigt mycket killar här runt omkring och tjejer får vi inte glömma, men ska ta det från killens håll nu. eller hur man ska säga, men tex en kille träffar mig, vi träffas i ett tag sen visar det sig att det inte funkar och man slutar träffas. Och då helt plötsligt vill den killens kompisar träffa än och hålla på. det är som att oki nu är han färdig med henne nu är det våran tur. Dom är med samma brudar ungefär, dock så håller inte jag på med någon kille jag träffats närmare kompisar sen. Bekanta tycker jag väll kanske inte är så fel, för det är många man är bekant med eller lite kompis med, men inte speciellt nära. Då är det en annan femma, men som tjej eller kille gå runt och ligga med sina ex kompisar, och sen hålla på så vidare är lite äckligt.

Det är som det jag nämnde här om dagen om man som kompis kan gå på någon annans ex, det tycker jag är fel. Ett ex har man ju ofta varit med om en hel del med, det kan ha varit ett stormigt förhållande osv, och i mitt fall om en tjejkompis skulle göra så mot mig skulle jag tycka det var väldigt jobbigt. Kanske inte lika jobbigt om hon hade frågat om det var okej. Men visst det är en avslutad affär med ett ex och man kan inte äga personen, men av vett och etikett bör man ändå fråga om det är ok. Ibland kanske det är så att man bara är rädd om sin kompis och vill inte att den ska gå igenom allt man själv fick gå igenom med den personen.



För att detta inte ska bli för seriöst för det är ju inte riktigt min grejj så lägger jag in denna bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback