UTGÅNG

Som sagt var jag ute igår, skulle inte dricka men va fan ölen kosta ju bara 45kr sen så hade man tur hur mycket kö och folk det än var vid baren fick jag hjälp direkt,,varje gång också det kallar jag flyt.

Sen som jag sagt innan betyder krogen Harrys att man får utstå folk som fiser jÄTTE ÄCKLIGT, och sen folk som taffsar på än såklart,,, allt det hände igår som vanligt..

Denna gången var det en utländsk kille IGEN som taffsa på mig, jag har inget emot utlänningar. Men kommer dom hit och ska taffsa bete sig äckligt våldta och slåss. Ja då undrar man varför dom kom hit, när dom ville ifrån sån skit tar dom den hit. Sen finns det dom som sköter sig men dom blir ju också svartmålade pågrund av dom andra som beter sig illa. Tycker det är synd att fina människor ska bli förtryckta pga att vissa inte kan sköta sig och beter sig som pervogrisar,,,usch,,, iallafall tänkte jag smält till killen igår men hela hans gäng satt ju där så orkade inte med att få alla på mig sen.
För det är så det är, slår man någon av deras killkompisar som taffsat, ja då är det helt plötsligt man själv som har gjort fel :S då blir det typ sen " VA FAN GÖRYYY va fan,, SLÅR DU MIN POLARE VA FAN GÖR DU JÄVLA HORA "

Men kvällen vart helt klart awesome med Sara igång får vi göra om snart :) <3


Kommentarer
Postat av: Bertil

Så du är själv inte utlänning menar du?

du ser ju ut som en ful svartskalle iallafall.

Fegt av dig att inte våga klappa till tönten.

2009-12-28 @ 11:48:15
Postat av: camiiisexzita

Nej jag är inte utlänning, och det är inget fel att vara det. "Bertil" tror du egentligen är en "svartskalle" själv som tog illa upp av mitt utalande men det är inte rätt att taffsa på tjejer bara för man är på krogen och bete sig som ett svin. Vare sig man är svensk eller utländsk. Jag har klappat till en person så en annan gång och då fick jag hela hans gäng på mig,, och man ska passa sig för sånna personer..Dom kan lika gärna följa efter än sedan när man lämnar krogen misshandla och vålta än. Men skällde ut honom det gjorde jag!

2009-12-28 @ 11:54:45
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/?tmp=22122033
Postat av: Åke

Bertil, skriv ditt namn och din adress om du själv är så jävla modig då.



Komma här med anonyma rasist kommentarer, gud så modigt. Väx upp för fan!

2010-01-04 @ 11:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback