Usch

Började precis tänka på att jag gillar ju inte rutmage osånt så mycket, men sen finns det sånna killar som tränar skit mycket och bara ser tjocka ut. Det tycker jag är så oattraktivt. Dom tränar jätte mycket äter all möjllig skit och påstår att dom har så stora muskler, allt dom ser ut som är en stor fettklump. Visst dom kanske är starka men dom ser inte starka ut bara tjocka. En sån kille vill man ju inte ha i sängen då kvävs man väll...typ sover så rullar killen över än i sömnen...Nasty true storty. Ne men jag tar nog hellre en rutmage framför en "tjockis" "bodybuilder"


Passande låt ;) hur jag kom på tanken att nämna detta? för jag har sett en så patetisk människa, som verkar tycka min blogg är tråkig, men sitter bänkad här 24/7 och kommenterar haha


Kommentarer
Postat av: Joe igen

oj det vill man verkligen inte USCH vilken tanke haha, fan rastlös på dagarna eller ? :p

2009-12-27 @ 00:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback