SVAREN

OM MIG!

1: Hur gammal e du?


jag är 19år

2: Hur lång är du?


Jag är 176cm så i klackar så är jag 189cm ( när dom är 13 såklart haha)

3: Hur gammal var du när du förlorade oskulden?

Jag var 15-16år laglig ålder, men kunde lika gärna väntat längre faktiskt inget man ska brådska med.

4: Vad tittar du på hos en kille?

Hos en kille tittar jag mycket på röven och ansiktet faktiskt haha, sen så håller ju inte utseendet i slutändan, charm och humor är viktigt och att man kan bjuda på sig själv.

5: Vilken del på din kropp är du mest nöjd med?

Jag är nog mest nöjd med mina bröst och min rumpa, även om jag vill förstora brösten är jag faktiskt nöjd över att dom ser bra ut små också.


6: Vilka personliga egenskaper är viktigast hos en kille?


Det är viktigt att killen är trogen, kan ta hand om sig själv, smart rolig och omtänksam

7: Hur får man dig på fall?


Det är ganska svårt att få mig på fall, doch inte om man är en " badboy" har rätt lätt för att falla för sånna tråkigt nog. Men uppskattar man mig för den jag är och inte försöker ändra på mig, och låter mig ha mina åsikter, tar hand om mig och får mig att känna mig speciell så faller jag nog all, hoppas du har ett plåster till hands bara när jag gör det ;) haha

8: Om du var ensam på en öde ö som du inte på något sätt kan ta dig ifrån. Vilka två grejer skulle du valt att haft me dig?

En kontainer kinderägg och en kontainer med bananöl


RÄTT OCH FEL

varför får inte jag mörda när andra mördar?

Ingen får väll mörda, men vissa gör det ändå. Det dåliga folket, fast vissa tycker jag förtjänar att dö. Sånna som våldtar och mördar. Sånna som är otrogna skullle jag också vilja säga men det är ganska hårt då skulle många dö, dom förtjänar bara att få kuken avskuren eller fättan igensydd.


TRÄNING KOST HÄLSA

Dina bästa vardagstränings/kosttips tack! =)
Utan att man måste bli manisk på något vis eller gå in på ett jäkla gym ;)


Det bästa är att inte tänka för mycket men fortfarande tänka. Det är när man tänker för mycket träningen blir tråkig och allt känns piss och blir uttråkad.

Jag själv äter allt jag känner för men till måtta, är en riktigt godisgris. Men jag äter tex onyttigt när jag verkligen är sugen på det istället för att äta massa på helgen bara för att det är helg. Ibland äter jag inget godis på hela helgen men äter sen kanske en pizza och en godispåse på en vanlig vardag bara.

Sen träna ska man ju helst göra sånt man tycker är kul, det gör det roligare och enklare. Men om man inte vet vad som är kul och vill inte att det ska va för jobbigt så är Gå eller springa väldigt bra. Gå då menar jag powerwalk man går i en rask takt gärna tänka på att svinga armarna lite medans man går även om det inte ser riktigt klokt ut ibland ökar det förbränningen för då får du hela kroppen i rörelse. Jag brukar lyssna på musik och powerwalka för det är lätt och under tiden man går kan man rensa hjärnan lite på tankar så det känns skönt när man kommer hem. Sen så är powerwalk den effektivaste fettförbränningen. Så gå ut och gå i rask takt spänn rumpan i stegen och magen, 30-40 min 2-3ggr i veckan räcker för att förbättra eller hålla sig i form.

Sen äta ät vad du vill det du känner för, men visst skräpmat bör man inte äta varje dag men svensk husmanskost och ät till måtta. Och unna dig något gott när du är värd det. Du kan sätta upp mål tex att har jag tränat i en timma förtjänar jag en muffins eller något liknande. Eller har jag gått ner 2-3kilo så kan jag unna mig något.

Jag tror inte på det där att man förstör träningen så lätt, jag åt då godis varje dag när jag gick ner som mest, säger inte det något? men visst alla förbränner olika alla kroppar funkar olika.

MODE HÅR SMINK



Dina bästa snabbfixningstips när man har bråttom, vad är viktigast? Håret eller sminket?

Om man har brottom behöver man ju inte utesluta något, men det är ju upp till än själv om vad man tycker är viktigast men när jag har brottom. Snabbplattar jag håret lite även om inte allt blir jätte platt, så drar jag upp det i en hästsvans kanske tar ett hårband till det. Sen sminket tar jag ett lager foundation, solpuder och lite rouge på kinderna. Och lite mascara, man får en somrigt brun ton och ser lite naturligt fräsch ut. Det tycker jag räcker om man har brottom viktigast är ju att man kommer i tid om man har en tid att passa.


Hör får du ditt hår så stort och bra?
tupperar du hela håret eller gör du bara lite uppe ?


För att få mitt hår så stort så tuperar jag det och använder en hel del hårspray. Men jag varierar det till vardags tuperar jag mest det översta är det sen så att jag ska ut så tuperar jag från botten så det ska hålla bättre. Och förr att det inte ska se så där trashigt tuperat så kör jag en svinborste på ytan så det ser jämnare ut. Och sprayar lite över håret i slutet med ett lätt hårspray som inte tynger ner för mycket. Dessa produkter brukar jag använda


Den ger jätte bra stadga åt tuperingen och luktar hallonsoda



Håret får glans och blir mjukt och silkeslent och luktar godis

Kommentarer
Postat av: Kalle

Du har inte småa tuttar :O

2009-12-04 @ 14:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback