På tal om

På tal om trosor, jag hade här om dagen ett av dom jag egentligen hatar, men det va för att dom va närmast till hands. Dom har så vassa troskanter så dom verkligen skär in i huden, det skulle nog kunna beskrivas som att gå runt med kallsongryck. Iallafall sluta det med ett köttigt sår som vägrar att läka, det gör ont i varje steg man tar och man måste typ gå lite bredbent så det ser ju ut som man gjort något annat dagen innan haha.

Iallafall var det sista gången jag använde det paret, så nu någon dag tänkte jag investera in lite mer söta underkläder. Tycker det är jätte kul att köpa underkläder och överraska killen med det. Ett tips till tjejer som vill överraska sin kille nu fram mot jul.

På lindex av ALLA ställen finns det som sånna där glittriga stras saker man sätter på bröstvårtorna som ser ut som snöflingor, finns i andra former också tror jag kostar runt 20-40 kr sitter jätte bra på och det ser rätt sexigt ut också. något man kan ha under bhn så han inte vet om det. Sen kan man bara shakea loss in his face med det. Tro mig ett leende på läpparna lär du se ;)


Dock hitta jag ingen bild på det nu :( men dom finns vid underklädesavdelningen. Have fun ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback