P-Piller

Kan säga såhär det finns både för och nackdelar med p-piller. Kan börja med fördelarna:

1. Slipper mensvärken, inte lika mycket mens som innan heller


Haha ja det va det ända, nackdelar

1. Sämre hy
2. Viktuppgång
3. Ständigt sötsug
4. temperamentet är ändrat känner mig mer känslosam
5. Behöva hålla koll på piller vilket jag suger på


Ja så kan ju dra som slutsats att det är mer nackdelar än fördelar för mig iallafall så funderar på att lägga av med skiten och plågas en gång i månaden istället. Annars kommer jag bli depprimerad av mitt utseende, för jag är inte den personen innan som har haft finnar i ansiktet men nu verkar en hövdin och hans stam bosatt sig på min kind i en cirkel typ. The circel of trust...Men har världens bästa kräm så dom försvinner över natten, det ni ;)


Kommentarer
Postat av: din största faaan!

haha intressaaant:D

2009-12-09 @ 23:06:41
Postat av: angelichhshdshdsgddA

va e det för mirakelkräm ! du ska se min fejja fyfan :(

2009-12-10 @ 00:21:09
Postat av: Sandra

Troligtvis har du fått ett par p-piller som inte funkar för dig?? När jag börja med dom jag har nu, när jag bytte för ett år sen gick jag ner i vikt min hy blev bättre och jag fick ett bättre humör =) Åt trinovum innan som gjorde mig finnig och tjock.. men testa och byt, prata med dom om dina "problem" finns bättre =)

2009-12-10 @ 00:23:59
URL: http://sassigirl.blogg.se/
Postat av: Jonas

Kolla om du kan få P-stav annars om du har svårt att komma ihåg att ta pillren, mitt ex hade det och det verkade ju funka fin fint för henne iaf :P Problemet e att antingen kommer du slippa mensen helt eller så blöder du typ hela tiden. Men kanske kan vara värt att testa.

2009-12-10 @ 12:18:39
Postat av: Sweet Baby Jane

Jag hade samma problem då ja använde p-piller. Men använder mini-piller nu för tiden och det är en extrem förbättring. Finns inga nackdelar enligt mig.

2009-12-10 @ 20:23:57
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/
Postat av: Natta

Du glömde att man itne blir gravid :P

är inte de en fördel? xD

2009-12-10 @ 22:29:16
Postat av: k

ingen av nackdelarna har kommit på mej, och ja har fortfarande mens. så dem stämmer inte på alla

2009-12-11 @ 11:31:08
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Olén

Jag har ett liknande problem, jag kör ett nytt kosttillskott som är mer eller mindre nödvändigt för min kaliber och den har gett mig finnar också. Vad är det för kräm du använder?

2009-12-13 @ 01:45:41
URL: http://fitnessatot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback