NU

Nu ska jag färga håret ,,svart,,igen,, för jag tappar färgen hela tiden så blir brunhårig. Men utväxten ser alltid blond ut typ så man ser så där tråkig ut ,,tunnhårig nästan. Men jag har väldigt tunt hår även om det inte ser ut som det,, intressant? inte alls. Men iallafall jag önskar att jag kunde ha blont hår utan att se ut som en utlännings som färgat det blont. Jag är helsvensk men har ändå utländska drag i ansiktet och hudtonen av någon anledning, måste blivitt fel på BB?

Tänk mig i blont hår kunde sprungit på stranden som pam, tänk musiken också som är till baywatch,,eller nä jag lägger in en video med ljudet så sätter ni på det och tittar på denna bilden och dröm er bort som mig.


Kommentarer
Postat av: Cim

Haha bästa showen lätt!

2009-12-03 @ 15:49:08
Postat av: eemmalindqvist

köpt den på ginatricot för typ några månader sen :)

2009-12-03 @ 21:46:30
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback