Mmm gott

Nu ska det bli varm choklad med lite marshmallows i. Och testa julgodiset :)

Det är nu ni ska tigga och be om att jag ska göra det åt er också, och jag ska smutta på min och säga ALDRIG !

Ska se om det är något bra tecknat på tvn nu, stör mig på att folk tycker man ska bete sig som en vuxen nu när man är 19år. Är det en så stor ålder? måste jag dricka kaffe nu och se på nyheterna varje timme?

Fick en kommentar för ett tag sen att sånna bilder jag tar på mig, alltså då det skymtar bröst är FEL. Sånt gjorde man tydligen när man var 14 då var det OK?! men då hade man ju knappt något och visa, skulle bara varit urtöntigt att pressa upp en liten kupa då så det ska se ut som man har något. Men iförsig på den tiden fick man kommentarer som " visa inte något du inte har " så folk kommer aldrig att vara nöjda helt enkelt.  Sen är det töntigt i vilket fall att pressa upp dom ville jag tillägga. Ja nu orkar jag inte snacka om detta mer.. nu ska jag njuta :D

Kommentarer
Postat av: johan

fan camilla har du ingen julkänsla .. surkärring ;)hahah

2009-12-21 @ 20:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback