Mansslampor

Män kallar oftast kvinnor för slampor som har legat med fler än 15st kanske medans dom själva kanske har varit med över 30. Och dom kan säga att det var lätt att få en brud i säng för att det gick på första dejten, men dom tänker inte då i andra synvikeln att det var ju minst lika lätt att få honom i säng. Det handlar oftast bara om bruden och det är hon som får skiten i slutändan. Medans killen sen står och skryter till sina kompisar att han "banga" hon första kvällen,,och dom tycker han är jätte cool för han har fått så många brudar i säng. Sen så låter han sina polare få sin chans på henne också, så har dom ju något att diskutera sen.

Men det jag ville säga är att så många dömmer oss tjejer till att vara slampor, vi behöver inte göra så mycket för att va det, har man kysst två killar samma kväll även om det bara var på vänsnivå ja då är man slampa.

Sen kan en kille gå runt och ligga med alla i sin stad, byta tjej lika fort som underkläder men fortfarande framstå som en "bra" kille...en så kallad mansslampa,, jag tycker det börjar bli riktigt äckligt innan har jag inte riktigt tänkt på det så för man vill ju alltid skaffa sin egna uppfattning sen tänker man att siffran gör ju inte en person dålig på något vis. Och det behöver det ju inte man ska ju inte dömma folk så känner jag...men ändå när man har knullat runt med allt och alla på två ben och alla ens tjejkompisar..ja då börjar det bli lite äckligt.. :S

Sen brukar sånna killar säga att dom inte vill att bruden ska ha legat med för MÅNGA?!?!? det är då det blir lite humoristiskt..sen vågar dom inte alltid säga vilka dom har legat med dom kan alltså inte stå för det,,då börjar man undra varför dom låg med dom från början? man kan inte skylla på alkohol osv..

Men iallafall har jag kommit fram till att jag vill inte ha en mansslampa till pojkvän för det är osexigt enligt mig,,attraktionen förstörs en aning och det känns äckligt,man vill inte va en av ALLA kvinnor.

Killar tänk på det ;)
ursäkter som:

Jag var full den gången kommer knappt ihåg att jag låg med henne

Hon var så jävla på jag ville egentligen inte

Men jag ångrar typ hälften av alla jag legat med

Hon var inte bra

Ne men sex är inte så viktigt för mig egentligen
Funkar INTE

"mmm rooopaaah,,ju fler desto bättre eller? "

Kommentarer
Postat av: Olén

Jaha, äntligen någon som behandlar det här ämnet.

Många av mina tjejkompisar är mer; "men du är kille du behöver inte bry dig."

Jag vill bara ha sex med tjejer jag älskar eller som betyder mycket för mig, då blir det inte så många, men jag anser inte jag är mindre cool som kille bara för det. Jag vill bara vara nöjd med mig själv så spelar siffran ingen roll.

Däremot kanske jag har varit lite slampig med kyssar några gånger, men dom räknar jag inte direkt. ;)

2009-12-13 @ 01:40:16
URL: http://fitnessatot.blogg.se/
Postat av: niclas

Olén kommer med det typiska "manssvaret". Inte för att säga att han inte menar det, men det är ett rätt typiskt sätt för killar att låtsas som att man inte gör det med så många. "Jag vill bara ha sex med tjejer jag älskar" är ett rätt vanligt argument, har använt det själv vid ett par tillfällen t ex. Menmen, jag skriver lite längre på min blogg om någon är intresserad!



Word förresten syster... word!

2009-12-13 @ 19:09:20
URL: http://screamingforsilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback