Magsikt piller

Tänk va bra om det fanns ett magiskt piller, så när man åt det ändrades det på sitt utseende man inte var nöjd med till det man ville ha. Ja vore inte det en fabulous uppfinning? jag känner mig så nere idag, idag är det en dag då allt bara känns fel. Jag typ önskar att allt vore annorlunda, och jag undrar varför tiden står stilla eller snarare varför jag gör det. Det händer verkligen ingeting veckorna bara svischar förbi snart är det julafton.

Men jag längtar till julafton för det verkar som den blev rätt räddad ändå :D <3


Kommentarer
Postat av: Jocke

Har du tänkt på att du är lite gnällig när det kommer till ditt utseende? Vad är problemet? Gilla hur du ser ut, eller så får du väl operera dig! Simple as that!

2009-12-11 @ 07:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback