Julklappar

Idag skulle jag handla julklappar, det gick ävldigt bra måste jag säga, fick bara köpt julklappar till mig själv. Hade en plan att jag inte fick köpa något till mig själv, men ändra mig sen till att jag fick köpa EN sak. Men väl inne på gina tricot hitta jag två saker jag ville ha, men då såg jag att jag var 100kr ifrån att få två bonus stämplar så fick ju köpa lite till. Så när jag kom ut därifrån märkte jag att jag var pank haha så bra gick det. Detta är lite av vad jag köpte.



sen ett vitt linne med nitar på och lite smycken men fanns inte bild på det så ni får fantisera hur det såg ut. Rockigt, glamour FASHION!


Kommentarer
Postat av: kristina

den är jävligt nice !

2009-12-20 @ 17:18:25
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback