Highlighter

En highlighter är något som lyser upp runt ögonen kan man säga, man brukar lägga en ljus nyans som grund upp till ögonbrynet och även under själva ögat, så använder jag det. Det ljusar upp, man ser då piggare ut.

Dom jag brukar använda tänkte jag säga nu:

första är en lite ljusrosa nyans från make up store, passar väldigt bra att ha som den är eller kombinera med andra rosa nyanser.

Dock på bilden ser det ut som att den ska bli mörk, men det blir den inte. Namnet på nyansen är Cotton Candy


Sen har vi en till som smälter in i din hudton, och ger ifrån sig väldigt mycket glitter. Jag gillar den väldigt mycket. Namnet på denna heter Passion for fashion



Sen vill jag även ge ett budget allternativ också, men denna är det fyra nyanser på. Men den ljusa passar sjukt bra som highlighter och den sitter hela dagen. Sen kan man mixa ihop den tillsammans med dom andra på palleten. Denna är från maybelline. Dock kunde jag inte hitta just min nyans på bild, min går från beige, guld, bronze och till mörkbrun. Men förpackningen är likadan.
Den tycker jag nog är bättre än ovanstånde.


Kommentarer
Postat av: axel

Ja de är as skön bild :D

2009-12-04 @ 14:03:23
URL: http://axelnilimaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback