Hemma

Nu är jag hemma, oj vad glad mormor var, glädjetårarna till och med kom fram. Men när man är världens bästa mormor klart att man får bli bortskämd ibland då och uppvaktad även om det inte är någon födelsedag eller jul. Jag tycker det är synd om andra gamlingar som bor på det hemmet som till och med har släkt och vänner nära, men ingen kommer och hälsar på dom. Och här åker vi iallafall i en tre kvart för att hälsa på mormor. Dom andra på hemmet blir lite avundsjuka med tanke på att sånna saker betyder så mycket för dom. Dagarna där är långa och det finns inte mycket att göra, och är man då enad också klart det blir jobbigt. Så ni som har äldre släktingar, som bor hemma eller på hem åk och hälsa på dom GENAST! hade inte ni viljat att eran släkt barn och barnbarn gjorde det för er? eller vill ni sitta i ett rum ensamma och bortglömda? Även vill jag nämna sjuka personer här som kanske ligger på sjukhus, det är när man är ensam eller sjuk man behöver nära och kära som mest. Det är inte då man ska ta avikelse och lämna dom ensamma för att man inte vet vad man ska säga eller att man tycker det är jobbigt. Det är nog jobbigare för dom ska ni veta.

Ne så tänkte iallafall att jag får åka dit nu snart igen som en liten överraskning, en fika och bara prata en stund det är guldvärt i deras ögon. Sen vill jag passa på, man vet aldrig vad som händer nästa dag. Jag vill inte sen sitta där och ångra att jag aldrig var där oftare.

Så här såg jag ut idag, testade rosetten den är lite stor, men det är ju mitt hår också så tycker det blev helt ok ska skaffa några fler :)

Fransk manikyr med svarta tippar, vad säger ni? måste dock göra om dom nu börjar tappa färg


Kommentarer
Postat av: .

msn :D?

2009-12-09 @ 00:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback