Göteborg

Ja imorn (idag) blir det att handla julklapparna i sista minuten, hoppas jag hittar något bra till alla. Igår slog tanken mig att jag måste ju skaffa någon nyårsklänning att ha iår. Sara visade sin igår och den var jätte fin :) Men jag vill ju inte köpa en klänning som inte går att använda annars. Så får väll bli någon kort svart skulle jag tro.

Hoppas det inte är snöstorm idag på dagen för då blir det inte kul att shoppa, för inne i femman är det inte kul att gå. Speciellt inte med en miljard andra galningar som också ska handla i sista minuten, eller höra typ alla dessa julsånger som är i varenda butik.

Men nu ska jag inte klaga jag älskar att shoppa, och att åka till Göteborg är inte fel, får hoppas att morgonpigga jag vaknar bara.

Puss och godnatt <3 ( ps såg igår när jag fikade med Sara och Sandra en väldigt äcklig skrikande unge, det är inte lätt att njuta av sin varma choklad då ! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback