För er som inte är intresserade av mitt privatliv kan skippa att läsa.

Saknar studenten, jag har åldersnojjor, 19år känner mig as gammal vill vara 17-18 igen så önskar jag att jag hade gjort vissa val annorlunda. Och att jag aldrig hade träffat en viss person som tog dom bästa åren ifrån mig. Och bara var så jävla självisk, och behandlade mig som skit. Trodde att man kunde göra vad som helst mot en person tydligen utan att det sätter sina spår. Och sen säga att man beter sig så pga sina ex. Skylla över varför vissa saker händer pga sina ex och kompisar. Inte kunna ta ansvar för sina gäringar, utan bara skylla på andra hitta på massa storys där han är så OSKYLDIG. Ja du är helt oskyldig du bara tog en kondom från en kompis, och satte på den själv för att du verkligen inte ville, det var hon bara som var så jääävla på. Ja på din story lät det nästan som att hon våldtog dig, med tanke på att du sprang där ifrån snyyyftandes till ditt rum. Jag var dum som ens lyssnade på alla dessa storys om hur du verkligen inte var skyldig till något. Men så fort man försökte lämna dig kom du med dina krokodil tårar och sa att du inte kunde leva utan mig och blablabla SKITSNACK för så fort det vart vi igen, ja då hände något nytt, något nytt ragg. Men nej nej det var verkligen inget ragg hon vill bara ha ut DIG på krogen BJUDA dig på allt och frågar absolut inte ens om jag kan hänga med. Och hon träffade du medas du jobbade som bartender en kväll, hon satt nog säkert och snackade med dig och gav sitt nummer bara för att hon ville vara vän med dig, med tanke på så många andra killar det nog va på krogen tror jag inte precis man väljer en bartender om man inte vill något mer än att vara vän.

Men ja så fort man förklarade sånt här från en annan vinkel, ja då spela du dum som att du inte hade haft någon tanke på att det var så, att du var helt omedveten. Ja hur dum trodde du att jag var?. Varför jag berättar detta nu i min blogg är för att jag är så jäävla less på att ha hållt tyst om detta, för personen som är inblandad är ju väldigt bra på att dra en annan story för andra där han nog gör mig till boven i det hela. (för det är så han gör, han skyller på någon annan) 

Men jag är väll boven för att jag alltid var vid din sida, jag var trogen, jag slutade umgås med mina killkompisar pga dig eftersom du var så svartsjuk. Man kunde inte ens skicka sms eller svara när någon ringde. Satt och tänkte på vad jag gjorde förra nyåret, vart var jag, vilken fest var jag på ?! ne då kom jag på att jag var inte på någon fest, jag var hemma hos dig och firade det med dig för jag tyckte synd om dig för att du inte kunde dricka, så då gjorde inte jag heller det. Inte heller när vi var hos dina kompisar som drack, då sket jag också i det för din skull för visste hur jobbigt du tyckte att det var. Och du trodde hela tiden att jag skulle ta någon av dina kompisar ifrån dig, så först fick man inte ens vara med, sen kunde man ju inte sminka sig eller göra sig fin. För då skulle jag göra mig fin för dom enligt dig, inte för att jag kanske ville framstå som en fin flickvän?

Ne gud va jag babblar på tänker bara på så mycket som hände det året, det var mer än bara kärleksproblem men det andra tänker jag inte gå in på. Men iallafall tänker inte jag bli sedd som en bov, för vissa verkar ju fått uppfattningen av att jag velade, att jag typ skulle ha varit en dålig flickvän osv. Men anledningen till att jag velade var för att min "pojkvän" var otrogen mot mig och fick mig att må väldigt dåligt, och under den tiden jag mådde som sämst ( och han vet mycket väl själv hur dåligt jag mådde ) ja då raggade han på andra medans han intalade mig att stanna kvar.

Men nu ska han tydligen ha förändrats efter att ha knullat runt lite, jag tycker synd om hans nya flickvän för jag vill inte att hon ska råka ut för samma saker som mig, jag vill inte att hon ska förstöras som person för hon är säkert världens goaste och finaste tjej. ( Kanske låter som att jag är svartsjuk men det är jag inte, det bästa jag gjorde var att lämna den killen, jag önskar dock att jag aldrig hade kommit till honom efter det där nyåret och försökt bli vän med han igen efter vi hade "bråkat" innan vi ens blev tillsammans)

Sen vill jag avsluta detta med att säga till dom i min förra klass som trodde att jag sket i skolan, att jag låg hemma och skolkade vilket ni kunde säga till lärarna ibland. Ne det gjorde jag inte, jag mådde så dåligt så jag orkade verkligen inte med något just då. Och att ni då säger till lärare att jag skiter i skolan det gjorde ju saken inte så jävla mycket bättre, det satte mig i klister där också. Att männsikor kan tro att dom vet hur allt ligger till, och hur man mår som person och hur man är när man bara går i samma klass och inte ens umgås på fritiden det förstår jag inte. Men jag är glad för att jag kämpade på och tog studenten iallafall det var målet :)

Mycket känslosamt inlägg för mig iallafall, men måste få det ur mig för jag har suttit och tänkt på detta dag ut och dag in. Detta kanske är ett olämpligt blogginlägg, med tanke på att vissa personer kanske känner denna personen jag snackar om. Och många kanske känner sig träffade. Ville bara att ni skulle veta hur det låg till hur det var.

Jag har ingen anledning till att ljuga om detta heller säger som det var.




Kommentarer
Postat av: Jocke

Det medför ju helt klart en del skit att ha någon vid sin sida! Det märkte jag också, så jag beslutade mig för att bry mig om tjejer längre! Åå jävlar va gött det är :)



Jag rekomenderar dig att pröva, 2 år sen jag hade tjej nu, visst de blir kanske lite tråkigt eftersom jag är 23år och alla polare har tjej! Men lätt värt det :)



Take care!

2009-12-06 @ 09:05:34
Postat av: angie

bra skrivet. tyckte du skulle veta det.

2009-12-06 @ 23:44:12
Postat av: Olén

fy fan för otrohet. bland det värsta som finns eftersom man sårar på ett sätt som inget annat kan såra en.

jag skulle kunna gissa på att han var otrogen för han var svartsjuk, eller tvärtom, vet många såna fall :(

2009-12-07 @ 00:24:52
URL: http://fitnessatot.blogg.se/
Postat av: Regina

Kan intyga att detta är sant alltihop, gumman <3

Bra att du häver ur dig det!

Inte olämpligt inlägg - beter man sig som ett svin och springer runt och ljuger efteråt så får man fanemej stå sitt kast.



Heja Camilla!!!

2009-12-07 @ 21:50:58
URL: http://queenofreflections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback