FEL SKICKAT SMS

Alla har väll varit med om att man ibland kan skicka sms fel, tex till den man verkligen inte ville skulle få syn på det. Men det är rätt kul att kolla på andras misstag, eller skratta åt sitt egna efteråt.

Till: Jobbarkompis
Sms: Det här är helt sjukt, jag fick sprutorgasm igår, snacka om bra ligg! Har du fått det någon gång?
Svar: Ehh, jag fattar att du förmodligen skickat fel :)

Förklaring: Alltså, jag höll på att dö, jag skulle skicka till Johanna min kompis och skickade istället till Johan, min jobbarkompis. Fyfan vad jag skämdes...
/Anonym



Till: Mamma
Sms: Min sexiga granne som har två barn du vet, kom över igår och det hände lite grejer, om man säger så... i mina föräldrars säng haha
Svar: Inget

Förklaring: Meddelandet skulle till min bästis. Jag va bara 16 när det hände så mamma blev såklart jätte arg, ledsen, orolig och gav mig utegångsförbud, det va så pinsamt att jag aldrig ens skulle skriva så till någon mer.
/Tilda



Till: Chefen
Sms: Ligger och tar mig på fittan. Om du skall hinna innan jag kommer så får du skunda dig. Puss
Svar: Ojdå.

Förklaring: Var så nära att säga upp mig när jag skickade detta sms till min chef istället för min man. Jag varken hörde eller såg något när jag kom till jobbet dagen efter.

/Annie



Till: Pappa
Sms: Dra skinnet bakåt, dra skinnet framåt, o sedan bakåt, o fram igen o öka takten, i intervaller, sen e du nästan, i himelen. /Runka Balle
Svar: Usch du ska sluta med att skriva så där. Pratar när jag kommer hem.

Förklaring: Jag skickade till min pappa istället för en killkompis som gillar Eddie Meduza. Jag var inte hemma när pappa kom hem. Gissa om jag skämdes

/Emma

Till: Mamma
Sms: Jag dör....
Svar: Snälla svara. Jag har ringt flera gånger. Jag är orolig . Vart är du. Svara

Förklaring: Skulle svara på en väns roliga sms att jag dör (av skratt). Mamma ringde 5 ggr på raken men jag svarade inte eftersom jag väntade på nytt sms av samma vän. Sen fick jag smssvar av mamma och då var jag tvungen att ringa. Hon grät för hon trodde att det hänt mig något.Till: Mamma


ill: Killen
Sms: Jag kunde inte svara i går. Jag var hemma hos lillfingret du vet. :) Han känns fortfarande ingenting  Hahaha. Vad gör du då?
Svar: Fan säger du? Det är väl inte skruvens fel att muttern är för stor?

Förklaring: Jag skickade till min kille istället för min vän. Taskigt av mig. Kände mig så jävla elak


finns mer här http://www.felsms.com/

Kommentarer
Postat av: din största faaan

fan va roliga haha :D

2009-12-14 @ 22:11:45
Postat av: Alexxandra

HAHAHAHA till pappan och sen till killen "Det är väl inte skruvens fel att muttern är för stor?"

Haha bästa

2009-12-17 @ 01:14:29
URL: http://rosaninjor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback