Du ber om det

Det är roligt med folk som verkligen vill mucka, först börjar dom med psykiska saker så som att slänga iväg halvtaskiga kommentarer. Vilket dom säger värre saker allt eftersom beronde på om man reagerar eller inte. Även om man aldrig gjort dom något ont eller om man aldrig ens pratat med varandra så ska dom då hålla på. Jag tycker det är så jävla löjligt, för sen om dom då väl börjar knuffa på än osånt eller ska försöka slå till en vilket inte känns. Ja då ger man dom också en liten knuff, men för dom så är ju det för mycket då springer dom och lipar HON BRÖT MIN NAGEL HON BRÖT MIN NAGEL ! uhuu huuhuuu Tycker kvinnor kan vara otroligt patetiska ibland, dom kan vara otroligt stora i käften men sen tål dom inget själva. Brukar sluta med att dom tar tillbaka det dom sagt till mig och vill helt plötsligt bli vänner? nej tack jag behöver inga vänner med dubbelmoral eller som beter sig sådär patetiskt.

Jaja iallafall så ska jag ut och träna nu känner mig på sånt humör, lite peppad och känner press. Det är bra ibland, sen tycker jag att det alltid går lättare att träna när det är mörkt. Vissa säger att jag är dum i huvudet som säger att det går lättare då men jag tycker det. För är det ljust koncentrerar jag mig massa på allt runt omkring, människor, djur eller landskapet bara. Men är det mörkt kan jag inte det då är det bara att lägga allt energie och fokus på att springa. Jag klarar alltid av att springa mycket längre när det är mörkt än när det är ljust, någon som känner igen sig i det jag menar ?


Kommentarer
Postat av: Olén

Tyvärr, för mig är det tvärtom. Lättare och springa länge om jag inte fokuserar på springningen utan på något annat. Så är det med kondition för mig.

Men på all annan träning vill jag ha 100% fokus på det jag gör. :D

2009-12-09 @ 17:39:31
URL: http://fitnessatot.blogg.se/
Postat av: Artur

Jag har sprungit en del i mina dagar. Springer också helst när det är mörkt ute. Funkar bäst. Det är oftast kallare på natten också, vilket är en fördel.

2009-12-10 @ 20:15:31
URL: http://everchosen.blogg.se/
Postat av: niclas

Jag tycker det brukar vara bäst att springa när man inte gör det alls. Det brukar funka bättre för mig...

2009-12-13 @ 19:46:20
URL: http://screamingforsilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback