Dömd

jag tycker det är kul när folk kan slänga ur sig massa elaka saker efter att ha sett en eller några bilder av än, att dom helt plötsligt då kan veta EXAKT hur jag är som person. Och då ska dom framstå som bra personer som dömer folk efter deras utseende?

Jag stör mig på sånna personer som ska förmedla att dom är så vettiga och att dom vet hur allt ligger till om alla och att dom har rätt i alla väder. Men ändå är det dom som kan slänga ur sig slampa, fjortis, negerhora och tjockis osv osv ja ni vet det mesta kan dom slänga ut sig. Och det är enbart efter att ha sett en bild på personen eller sett den på stan. Jag förstår inte hur sånna folk tänker som tror dom kan veta då hur personen är. Dömande människor är vad det är.

Fick ett ganska kul mejl igår " Fan va fejk du är, det är inte ens du på bilderna, jag känner den bruden och det är inte du " jag bara FUCK THE WHAT?!

så sa " jaha om inte det här är jag på bilderna kan ju du ta och bevisa det för mig? "

då lät det såhär " ne jag orkar inte det nu "

så sa då " Klart du orkar bevisa det kan väll inte va så svårt om du känner personen? men det roliga är att jag vet att du aldrig kommer att kunna bevisa det, typsikt sätt för killar att komma i kontakt med än att ljuga om att man är fejk"

då säger denna killen " Jo men det är så när man är mobbad, vi mobbade killar brukar göra då"

liksom om han nu vill att jag ska tycka synd om honom, han ljuger säkert om att han är mobbad också, och han kan inte tala inför alla andra mobbade killar ?! och det sa jag till honom också då fick jag detta sen:

"hade tråkigt o kände för att säga åt folk som tror för mkt" har jag ens försökt tro mig när jag enbart har haft bilder på mig själv och inte ens har en presentation .. man bara " JEEEEEESUUUUSS  "


Detta är inte jag på bilden så kom inte och skrik FEJK fejkFEEEJK haha det är min flickvän jordan haha

Kommentarer
Postat av: Kristian

Hejsan. Intressant läsning.Ja vissa är roliga ha ha..Du får ha det så bra Camilla =)

2009-12-12 @ 23:32:49
Postat av: ditt biiggest fan

men jag älskar dig iafll :D

2009-12-13 @ 00:10:34
Postat av: Jessan Pessan from the hood ;)

Jag är en trogen läsare och din käre vän :D Fuck dom hahaha uuwee, jag känner dig och 1000 andra, kanske råkade han prata med en person som har snott dina bilder vilket har hänt mig 500 ggr :O hehe älskar din sääääääxiga blogg :D fortsätt såhär för ja löööve it :D <3

2009-12-13 @ 01:55:51
Postat av: k

va :O CAMILLA vem är du? jag har ju kramat dej. HETER DU ENS CAMILLA?! gud har jag träffat en annan tjej då.. confused.... känner mej lurad. sårad. ligger ner på golvet och gråter nu. skakar och gråter.



hahahahahhaha

2009-12-14 @ 00:23:54
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback