Bloggare

Kännar att jag ogillar en hel del nu så ska nämna en till sak jag ogillar och det är att dom bloggarna jag gillar att följa som mest uppdaterar så satans dåligt nu förtiden, knappt ett inlägg om dagen. säger som anna anka " det är så jävla mesigt" jag vill läsa mer om andras liv helt enkelt så jag kan drömma mig bort från mitt.

Just nu lever jag i en fantasibubbla känner jag för att bara slippa ta tag i saker för orkar inte. Sen så har min pappa haft pms hela dagen han har det för jämnan, man kan nästan tro att han har knaprat på mina p-piller. Men nu lägger jag av med dom iallafall jävla sketpiller. haha

Nu blir det godnatt är ju jätte sent nu, dock har jag inga saker i min säng nu för vi ska flytta den imorn så blir trevligt att sova fattigt...




Kommentarer
Postat av: yoii

vilken intressant text, väldigt

2009-12-23 @ 17:02:27
Postat av: camiiisexzita

Gå och skryt om "din" bil lite haha

2009-12-23 @ 17:07:15
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback