A shot of love with Sexzita

Vad jag tycker att en pojkvän ska ha/va

1. Jag är svag för brunetter

2. Gillar långa killar, vill att dom gärna ska va längre än mig själv

3. Humor ska han ha

4. Gilla att hitta på saker

5. Inte va en mansslampa haha ^^

6. En gentleman

7. En som inte beter sig som en surkuse hela tiden och ska bara finna anledningar att bråka om. Alltså en glad och glättig kille vill jag ha.

8. Gärna gilla att träna så han kan följa med mig på powerwalks

9. Bra på att laga mat är ju ingen nackdel så man kan turas om med att laga maten ;)

10. Bra klädsmak


Anser du att du har allt detta, skicka en bild på dig och presentation till [email protected] Så kanske du får vara med i A shot of love with Sexzita ( 18års gräns får jag dock ha )


Kommentarer
Postat av: Cim

Ska du starta en dokusåpa-blogserie :D?!?! Haha

2009-12-11 @ 17:09:57
Postat av: aSimpleMan

passar ju in på mig då då ;)

2009-12-11 @ 19:16:12
Postat av: k

hahaha love it

2009-12-11 @ 21:06:19
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Olén

Om du är 176cm lång så är jag ca 4cm längre men om du har klackar som är tretton centimeter! :O

Däremot älskar jag att laga mat och jag är ingen mansslampa. Jag är snäll och trevlig och har humor men jag tror inte jag lever upp till dina krav och standard haha ^^

2009-12-13 @ 02:50:51
URL: http://fitnessatot.blogg.se/
Postat av: Kjelle

hejhej!

skumma genom din lista o det mesta stämmer.. jag är iaf en gentleman =) tycker du ser vacker o fin ut oxå :D men vet inget om dig som person... iaf.. varsegod för komplimangen =)



mvh

2009-12-16 @ 00:24:48
URL: http://welcome.to/slangen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback